Zaproszenie na spotkanie ECIU Lunch and Learn 🥪 & 🚀. Projektować czy nie projektować? Możliwości i wyzwania sztucznej inteligencji w kształceniu nauczycieli.
Lunch and Learn 🥪 & 🚀 Projektować czy nie projektować? Możliwości i wyzwania związane ze sztuczną inteligencją w kształceniu nauczycieli.
Możliwości sztucznej inteligencji (AI) gwałtownie wzrosły w ciągu ostatnich 2 lat. Integracja AI w edukacji oferuje nauczycielom nowe sposoby wykorzystania AI w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb i preferencji uczniów oraz spersonalizowania wsparcia dla osób o różnych potrzebach edukacyjnych.
Sztuczna inteligencja stwarza jednak wyzwania, szczególnie w zakresie oceny uczenia się, rozszerzając możliwości plagiatu i naruszania praw autorskich przez uczących się, a także potencjalnie przyczyniając się do nasilenia fałszywych przekonań kulturowych, uprzedzeń i fake newsów.
W tej sesji prowadzonej przez dr Seline Keating z DCU zbadamy, w jaki sposób możliwości i niektóre wyzwania związane ze sztuczną inteligencją są rozwiązywane w kształceniu nauczycieli przez uniwersytety partnerskie w ramach sieci ECIU Teacher Education.
Poniżej znajdują się prezenterzy i zagadnienia, którymi się zajmą:
- 1. prezenter - DCU: dr Alan Gorman i dr Peter Tiernan
Tytuł: Niwelowanie przepaści między zajęciami a praktyką: wdrażanie środowiska VR z obsługą sztucznej inteligencji w celu wspierania uczenia się studentów
- 2. prezenter - LiU: Prof. Linnea Stenliden i Ass Prof. Karin Stolpe
Tytuł: Podstawy AI dla wykładowców: możliwości i wyzwania związane z wdrażaniem AI w kształceniu nauczycieli
- 3. prezenter - UiS - Ass Prof. Marianne Undheim
Tytuł: Generatywne wykorzystanie AI w kształceniu nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Mamy nadzieję, że do nas dołączysz w środę 24 kwietnia o 12.00 - 13.00. TUTAJ jest link do spotkania!